lite bilder :)




@kalsvik


@lövskärs hamnen


@frasses ! hahahaha stina!


@coop


@hanna ek


@pappa


@home


@hemma hos mig . innan lk snyggstina!


@stockholm


@ute med elida ! med konfan . haha ewe&ja!


@på elida , påväg till åland jag&ida!


@på elida med konfan ! påväg till åland jag ida&cissi . älskarer♥


hallelujah hallelujah hallelujah hjalmar make me sing ! :D
åh saknar han och alla andra!♥


@amanda chillar pung i hytten :D haha på elida!


@frasses
den till vänster har jag gjort den till höger har sina gjort till mig :D♥


@väntar på bussen vid örnässkolan :)


@sammahär! med anya gumman!<3


@sammahär ! haha visst är anya bra på att ta bild med min mobil?
;)


@min garderob rasade ihop första skoldags morgonen
en fin väckning av syrran!....


@utanför dead mans hand ! stina gjorde hål i kinden! ;)


@pappa . anya sover !


@samma här :)


hihi pusspsuss :D

Kommentarer
stina säger:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH balla balla på dig ! :'(

2010-08-28 | 23:28:51
Hjalmar säger:

Hallå goa Elin!

Kan inte du ta och maila den där bilden på mig, den är ju skit bra ju! Jag ser ju nästan vältränad ut på den :)

2010-09-01 | 00:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback