chillar med godis och cola !

hejsan är nu hemma hos mamma (bor ju här) inatt försökte jag och stina dygna i vardagsrummet ! men för mig gick det rikitgt bra men stina somnade typ 10på mårgonen och hon ville inte vakna så jag somna klockan 12 . sen kom min bror in och sa att det var mat snart men de sket ju såklart jag i jag skulle sova ! sen vaknade jag halv 5 igen och klev upp , hihhihi vi är busssigga ! ;) men nu ska jag se på film så tänkter inte skriva nå mer , eller jo idag lekte jag med anya hela dagens alltså från klockan 6på kvällen till 10 på kvällen haha vi var också på coop och köpte lördasgodis (Y) men nu ska jag se film bloggar mer imorgon ! kissies <3

 


elin&anya !♥




teddy och elin  . haha sover med nalle varje natt ,
haaa de visste ni  inte vavava ? ;)


outfir igår (y)


GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback