hit&dit

hej jag tänkte bara säga att jag looooove din blogg meeeest, å jag kommer att döda dig med en motorsåg när du sover om du inte uppdaterar minst 84 inlägg om dagen!!!! Love u <3 / Matilda R:)

haha matilda sötnos ! okejdå jag ska skärpa mig (a) haha vi ses typ imorgon ? ;) love you to♥


ÄLSKLIIIING! började till och med gråta när jag såg din videoblogg, du är jättevacker elin du är vacker som du är och den personen som backstabbar dig sådär vill jag bara ge en riktig box i ansiktet :@
glöm inte bort det elin du är vacker och jag älskar ditt utseende love u ;*
smsaa mig har inte kvar ditt nummer min mobil raderade allas ;(


aw ! men de är verkligen så jag känner de är fan hårt .. de kommer nog aldrig gå över förens JAG är nöjd aja . jag saknar dig super mycke gumman ! du är älskad hjärtat !♥


måste bara säga att era kommentarer värmer VERKLIGEN men de hjälper inte alla gånger . men ni är verkligen underbara mina bäbisar <3

ska snart lägga upp en outfit eller ett video inlägg vi får se ! men ni får gärna kommentera och säga om ni tycker att jag ska videoblogga eller inte ! :) men nu ska jag ta en MASSA bilder haha ! :D


Kommentarer
Matilda R säger:

Ja hör av dig imorn :D <3

2010-10-22 | 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback