tisdag 30:onde april, valborg!

hejsan allesammans! valborg idag vilket innebär party för hela slanten för min del, ska bli himla kul att vara med tjejerna och ha roligt för en gångsskull! nicklas håller på koka i köket just nu medans jag springer runt och inte vet vad jag ska ha på mig.. hur som helst ska ja först på en majbrasa med lill anya och efter det ska jag iväg och hälsa våren välkommen! hinner inte skriva mer nu men ta det lugnt ikväll allihopa och ta hand om varandra ♥
 
 
såhär såg jag ut idag.. stessad som få på morgonen (som vanligt) så fick en riktigt tråkig outfit

Kommentarer
M O A säger:

snyggis!

2013-04-30 | 18:00:16
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback