Fanta Exotic !

hejhej , idag som sagt var jag ju på baan thai med stina det var jätte trevligt men jag hade verklgen ingen mat lust ! vet inte riktigt varför men , jag mådde illa och sen slutade de hela med att jag spydde ! sfter det blev jag hungrig och åt , sen kollde vi lite på H&M , gina osv ! efter det for jag hem och sov sen vid 6 tiden tog jag en imbumentim (stavning) och sen spydde jag ytligare en gång , efter att ha spytt for jag ut med robin och stina , då åkte vi till coop för jag ville köpa frukt , ville verkligen ha något i magen och det gick ner ! , sen åkte vi tlll stina för att hämta kläder för dte va svin kalt ute ! efter det åkte vi till s-staden vi väntade på bron för daniel och hanna skulle också komma , sen hade vi det jätte mysigt , sen skulle typ alla hem vil halv 11 , åkte då till coop för att köpa dricka , och nu sitter jag här ocg dricker min  fanta exotic , mumms ! hörs imorgon , kyss kyss !



                        visst är jag grymt cool i stina tröja !


                                          stina , lady !<3


               hanna , stina     , snyggingar !<3  


Kommentarer
stajjna säger:

2009-08-18 | 18:31:31
stajjna säger:

hehe oj;p ....Vindruvor å hårfärg is the shit!;D<3

2009-08-18 | 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback