film dax !

hejhej , idag vara jag ju inte med stina som sagt , men med hanna isället , när hon hade kommit hem från råneå , hon hade vart hos sin mormor tror jag det var , men iaf då for jag hem till henne , hon bytte kläder oså sen åkte vi till frasse käkade där , sen ringede sara och hon och joel ville träffa oss så dom kom dit  , vi att där och pratade ett tag , sen åkte vi till coop för att handla , sen for jag och hanna kring havl 11 hem till henne i spelade kort  , och hade det trevligt , vi flumade lite också , och nu är jag här , jag och syrran ska snart se film vet inte riktigt vilken men vi får se , nu kommer lite bilder från ikväll , hörs imorgon , godnatt kyss kyss !



                                               bara för att.


                                   hahah , lite busss !


                         hahahaha kolla in hannas söta smile ! lovely.            


                            så kan det gå när hanna är i farten !       


                           fråga inte vad jag pysslar med !;)


                                       lady i love u .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback