godagens !

hejhej , idag slutade vi skolan 13.00 ungefär ! sen efter det for jag och stina till arons för abbe var där , och vi skulle se på när han och daniel badade , men daniel var då hemma och hämtade bad kläder , men sen blev det ändrade planner så då for jag och stina hem till mig för att hämta bad kläder , för jag har bara typ 100 meter till arons från mig , sen när vi kom dit så var abbe daniel robin.g robin.s markus daniel.b jacob krille och daniel.bs typ kompis där också men vet inte vad han heter ! och nu sitter jag och äter middag , fiskpinnar och moooss :) ÄLSKAR FISKPINNAR !<3<3
men jag ska börja dra mig till stina snart så vi hörs ikväll , ha de bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback