hemma nu !

hejhej  , nu har jag vart hemma ett tag , lördag.   idag möte jag som sagt utt daniel och abbe vi drog till stina och chillade , vi for på frasse och åt , sen coop för att köpa lite gotta ! sen for vi hem tll stina för att se film ;män som hatar kvinnor ! svin bra film ! efter att ha sett den filmen gick vi ut och chillade ! sen till coop för att köpa burn ! och nu är jag hemma ! lite bilder kommer också ! hörs imorgon !



                             anya , sötnos !<3
 

                          elin&stina flum på coop !


                   fråga inte vad jag håller på med !

Kommentarer
eo säger:

hej elin :)

2009-08-30 | 00:33:10
Bloggadress: http://eweo.blogg.se/
stiina säger:

taskmurt :X

2009-08-30 | 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback