hemma nu !

hejhej . jag är hemma nu skönt ! idag iaf så började jag dagen med att vakan kl 13.20 av att mamma började dammsuga !  *suck* ville verkligen inte gå upp , menmen ibland blir man tvungen till saker som man inte vill , iaf  jag duschade och sen tårkade jag håret och satt lite vid datan , sen fick jag en jävla längtan efter anya ( min lilla syster) så då for jag till pappa , sen käkade vi middag och chillade , sen började det ösa ner regn och då sprang jag ut och tyckte förstås att det var svin kul , AHHAHHA  , och sen for jag till stina och vi chillade oså ! ajja  orkar inte skriva mer , xoxo
/elinharila



                                 jag och robins snygga hjälm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback