lördag.

hejhej , idag for jag som sagt till pappa också , sen gick jag ut med daniel och vi åkte till robin , sen till stina för att hämta upp henne , sen åkte vi till coop och handlade , sedan s-staden , men efter ett tag kom det en kärring och börja dampa för att vi gjorde upp en eld vid stranden , aa folk är riktigt speciela ibland  *suck*  , men vi drog iaf , in till stan blev det :) vi gjorde exakt ingenting ! , efter ett tag åkte vi till örnäset igen :) nu kommer lite bilder , hörs imorgon kysskyss !



                                            elin&stina !<3


                                       doppa fötter ;b


                                   hand i hand livet ut .<3


                          vad vore jag utan dig .<3
     

                                        mys i s-staden!<3


                                 stina mästerfotografen !

Kommentarer
stiina säger:

även fast jag ser helt sepe ut så älskar jag dej iaf!(:<33

2009-08-23 | 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback