torsdag .

idag var jag med daniel och vi var hos min pappa , och vi bussade med anya oså  , jag orkade inte göra specielt mycke för min farmor dog ju idag ;'(  men iaf sen for vi till stina och chillade oså ,  sen coop och då träffade jag , amanda sanna emelie , ellen och maja , tror jag dom hette , haha , sen tillbaka till stina och myste , vi flummade lite också , det ingår ju i en torsdag , ajja , har inte så mycke mer att säga , vi hörs imorgon
kysskyss



                                  anya , sötnos <3


                                  daniel hjelm , sjunger :)<3


                elin&stina , men stina ditt snusk ! ;b

Kommentarer
stiina säger:

hahah oops busted.... :$

2009-08-21 | 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback