är hos pappa nu :)

hejsan allihopa är nu hos pappa och leker med anya ! vi försöker väcka rebecca men de går inte så bra . anya försöker pussa henne i liv haha så sjuk igentligen ;) menmen kommer nog blgga mer då jag är hos mamma igen . eller vi får se men jag tror de . ! sen få har ju jag fått ett rum är hemma hos pappa och de är klart nu snart har dator och tv och allt ! eller asså robin och rebecca får ju också såklart vara där och de är deras rum med men dom kommer aldrig vara där så man kan säga att de är mitt =) wellwell så gitta nu ! anya står och drar i mig för hon vill leka ..



 HAHAH . visst är jag snygg ;) hahah anyas julklapp ;)


                            haha .... arg?!

             haha . awww syster yster :D


                                      älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback