förlåt för dålig uppdatering!

hejsan allihopa nu är jag hos stina och har sovit hära ! det var rätt chill men stina somnade mycke mycke före mig så jag hade tråkigt ett tag ! hihi . men ska kanske sova här ikväll igen ! men vi ser ju . och nu snöar det ute och jag älskar de så ! älskar snöö! ♥ men kan tyvär inte ladda upp nåbilder för det funkar inte med den där saken ! men igår så for jag och stina till storheden och chillade ett tag sen for vi till mig åde min mamma börja gapa omk att westlife var på tv haha hon älskar tydligen dom ! hon sa de mågra antal gånger hihi söt hon är ! sen for vi till coop och gjorde ingenting och fick veta lite saker som inte alls var bra . och träffade olivia matilda cecilia emelia julia sonny pierre och herman . kommer dock inte ihåg om det var nå fler ! sen blev man liote förbannad över saker som hade hänt och det var verkligen inte moget ! men sen så idag så skulle jag och stina vara med danile.h men han ville isället sitta hemma och sura ! haha bögdaniel ;) men hinner inte skriva nå mer nu . men vi hörs imorgon ! lovely !



hhaha . titta ett fule fan !:D


gjorde nå cp med munnen ! erkänn söt rosett ! rosa och bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback