godnatt.

tja allihopa nu är jag hemma har varit hos pappa och ätit och lekt med anya ! är så glad att hon kom till min lilla solstråle ;) men nu hinner jag inte skriva så mycke ville lixom bara säga godnatt åde ! för nu sitter jag och kollar på mammas pojkar final ! så de är spännande ! TIM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN ;D aja men nu kommer nån bild från facelock idag . outfit bilden som jag tänkte vissa ville inte vara med i min dator så jag kan inte ens få in den på datan ! mystiskt ! men nu ska vi fortsätta se ! godnatt  sötizar .




                              smutsig spegel .. before school


                                 närbild..

Kommentarer
stina säger:

va fin header! men ska du ha lila o gult lr ska du byta dt oxå?:D

2009-12-10 | 23:04:58
Bloggadress: http://rayna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback