ingen uppdatering igår ! men jag var så jävla trött ..

hejsan ni  ! haha men nu har jag nyss vaknat eller för kanske 30min sen! men igår så hyrde jag och min syster film för 10kr ! äckligt billigt ! det blev i taket lyser stjärnorna . har redan sett den på bio med sara men den ör så bra så ville se den igen ! min syster började gråta när jennas mamma dog ! jag har ju redan gråtit åt den så de gick inte igen .. sen efter filmen som vi ! men igår på skolan vare fan kul ! lucia "spel" dag ni kommer få se tokiga bilder :D nej men vi hade ingen "riktig" lektion . så de var ju bra :) men nu ska jag med mamma på storheden eller kvantum !



                     hahah vi bakade peppakokor !


                 kortspel ! eller ja .  aw sötizar ! pusss på ere !


         hihi jag har mjöl i ansiktet så ni vet ! emelie älskling ♥


                   stina darling läser hur man ska göra !


           HAHAH , emelie bah ; äre såhär man ska ha dom
          jag och stina bah; hahaha nej tyvär emelie inte så .
           hon bah ; men åhhh .... mamma :D hahah sötiz !<3


               lucia ! en kille var lucia . mohahahha ;)


      moa&ewe ! snyggingar . haha de ville sitta med rakrygg (Y)

Kommentarer
stina säger:

HAHAAHH FAN VA FUUUL!!!!!på mej;D oxå står typ hans där baki :D:D:D:D

2009-12-12 | 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback