JUL LOOOOOOV . <3

tjatja bloggen! nu så imorgon på morgonen så ska jag kliva upp tidigt ! för jag ska fara och julhandla med sara bby . kommer tyvär inte kunna vissa vad jag har shoppat åt mina syrror . min bror pappa mamma poo ! frö nån av kom kommer säker kolla på min blogg och då vetv dom vad de kommer få i julklapp . och de vill jag ju verkligen inte ! men nu ska jag gå och ta en snabb dusch sen sova ! måste ju som sagt upp tidigt ! . har btw jullov nu , and i love it so ! kommer också fara och hälsa på min mormor , hon bor på ålderdoms hem och är cenil ! men jag står henne väldigt nära så de är inga problem alls . ni kommer få bilder från julafton och allting . men inte annu såklart för de är ju julafton om 3dagar nu ! wellwell . kommer inte blogga så himmla mycke men har veldigt mycke att göra nu under den senaste veckan ! och om 20dagar börjar skolan igen ! längtar inte kan jag ju tala om ! ska duscha nu vi hörs :)♥

Kommentarer
Anonym säger:

lägg ner din blogg du skriver ju ändå aldrig då är detingen ide!!!!:P

2010-01-08 | 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback