stina is sleeping here <3

hejsan mina nötter ! nu är stina hos mig åde vi har varit här sen klockan 22.00 och nu ska vi typ snacka åde och se film ! hiihi mysigt ju ! men ikväll så mötte jag upp daniel och var med han i 40min ! sen for vi till stina och jag pratade med henne om sen sak ! som ni inte får veta ! och sen så spelade daniel in oss när jag hade neger röv och balong bröst ! hoho nice ju . tror inte ni får se videon ! haha för hemsk ! men ska se film nu puss .



    samuel jonas &elin . känner knappt samme dock 
                   . men jonas my friend♥ 
                             stinas pic !


     hahah hand avtryck igår när vi bakade
     pepparkakor på skolan !:D


                 jag just nu ! stina ville fota :D♥

                        GODNATT ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback