time too school !

tjatja bloggen elinbooii här ! nej men tjjjaaa fifan ;) nu sitter jag och äter frukost ! apelsiner (y)jag hinner nog inte skriva så mycke för jag börjar om 40min så ja ! jag ska fixa mig nu på 7min ! ni vet jag sminkar mig väldigt fort :D men nu sitter jag och lyssnar på black or white ! svin skön låt ju ! ska ha möte idag om mina betyg och blablabla ! anya har ju också idag fått vattkoppor och jag har inte haft de så jag kommer bli smittad idag när jag ska dit och äta ! samtidigt vill jag ha det för ofta när jag är typ 30år så bah ; hej jag är 30år och har vattkoppar . nja ! så ska kanske passa på nu ! men nu måste jag fixa mig ! hörs sen . kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback