fittigt less ...............

hejsan alla söta läsare ! är allt bra med er? med mig är det sådär får inga pengar . åde blir jävligt less på att vara pank ! livet är hårt , men idag slutade vi klockan 11.10 och då gick vi och åt pyttipannan ! älskar det men det smakde rumpa ! på vissa ställen . sen så for jag och stian hem till henne . och vi fick veta lite saker . så det var bara att ta i tur med det . snorungar är inte coola för att dom röker omgg ! men nu ska jag snart dra iväg med stina till storheden kanske blir andra planner när man träffar folk i stan ! . ska köpa energi dricka nå så fan . är ganska trött får inte vara det på en fredag ! men har inte så mycke mer och säga . eller joo . tänkte bara va ni tycker om min blogg . ska jag göra mer videoinlägg . eller ha mer smink&kläder ska jag börja ta mer bilder på saker och ting ! osv . kommentera gärna :)



                                     
elin
                                         ♥
                                      stina
     


       
               
det handlar ju om att bjuda på sig själv.    

              

          snodde en cykel från skolan åde ;)    snygg man är.


Kommentarer
lusen säger:

hahaha,de e ju ogges:)

2009-11-13 | 20:16:41
PP:P:P:P: säger:

de där va ogges cykel ;p

2009-11-18 | 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback