förlåt för ingen uppdatering igår !;(

hejsan . förlåt för att jag inte uppdaterade igår men såhär såg dagen ut ! jag och stina blev upphämtade av mamma och robin ( min bror) efter skolan ,vi skulle till stan för att ta svin sprutan ! och jag kan säga er att jag höll på att skita ner mig när jag gick in dit ! men iaf sen så ficka jag pengar av mamma så handlade jag och stina lite kläder åde ! sen for ju jag och stina och åt på sub&co det var helt okej ! sen så ringde hanna och frågade om vi skulle med på plannja och dit for vi ! det började klockan 7 och dom förlorade ! sen for vi till kvantum och hade kul ! sen skulle jag sova hos stina åde . vi hade det mysigt på kvällen :b


      igår på novell tävlingen ;) bara en del av alla som var där!


                                   på stan !


    så seriöst från min sida juuh ! elin stina och hanna ! i löve yuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback