fredag.

hejsan . eller godmorgon ! jag vaknade klockan 11 först . och hanna skulle ligga och prata och allt fan va jobbigt de var , för både jag och stina var sjukt trött . sen sjöng hon massa sånger om hennes känslor ;o hahaha något fel äre ju på henne hahah !! men kvällen var sjukt galen . det var as kul att dansa så mycke som man gjorde , och det är kul att alla som är där vågar dansa ! jaa asså det var as kul ! jag var med julia beda emelie olivia stina cissi matilda lina hanna johanna&moa ! fast på slutet dansade jag nästan bara med boys och stina hanna moa och johanna , vet faktiskt inte vart olivia och emelie försvann . det var fan borta i typ en och en halv timme men de kom aldirg tillbaka ! hihi ;s men halv 12 drog beda matilda julia och cissi ! så då var de bara jag hanna stina moa och johanna kvar ! haha det var as kul att dansa med vissa människor . fast en kille tog mig och stina på röven hela tiden ! ;o usch fy och blä  så vi drog också lite tidigare ;) men huvudsaken var att vi hade kul och de hade vi ! ;D 

 
fast nu snart ska jag vara barnvakt åt lilla anski :D haha anya ! . får ju se hur de går . man måste ju börja nånstans . eller hur ! men jag bloggar mer sen ikväll . fan juste jag tog typ inga bilder igår , fan . whatever jag hann inte för stina och hanna börja strässa som fan så jag hann inte , suck !!!!


                             enda bilden innan discot .!



          ser rätt bifffig ut , men whatever min outfit igår !



 haha visst såg jag trött ut! klockan var dock halv 5 på morgonen !


Kommentarer
makkan :P säger:

Men Du E Ju Biffig?

2009-11-23 | 00:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback