idag var jag inte i skolan för jag har så jävla ont i halsen !

hejsan . jag har vaknat för kanske 2timmar sedan . och nu ska jag snart till pappa och äta ! igår var jag bara hemma hela dagen ! och jag badade och spelade kort med min syster . haha vi har börja göra det varje kväll . så snackar vi lite skit om töntarna i klassen också ! iloveit ! men nu ska jag gå in på facebook och de . ska kolla in stinas farm om det är någonting som måste göras . för hon är inte hemma just nu ! kommer int vara det på 4dagar till ;) men jag kommer att hälsa på henne så att hon blir inte själv ! (y)



    hahhaha kolla in mobbade ljuset i mitten . men den var
                   typ sne så sen lös knappt :D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback