me love spotify !!!!!!

tjenare everybody . hur är läget? med mig är allt bra . jag har nyss sett på inlåst med syster . man märker att man verkligen kan stoppa saker som man inte tror man kan bara man vill ! man blir väldigt rörd kan jag ju tala om . att föräldrar verkligen bryr sig om en och man bara skiter i det ! lever sitt egna jävla liv man fattar inte att man gör fel ! tack morsan och farsan att jag inte är en pundare utanför coop ! aja ska inte prata om tråkig heter nu ! idag var jag hemma från skolan för att jag hade så ont i huvudet ! livet suger då man har det men sen åkte jag med sara lite över allt ! och bara chillade ! sen for vi hem till mig för att hämta engelska och so grejer för vi skulle till sara och plugga ! sen kom fredrik och då drog jag . ville stanna men det skulle isåfall bli så sent och det gillar inte mamma :)

 FUCK JAG HAR SO PROV IMORGON HELVETES FAN !!!!!!!!!!




              a lá storheden ! sara tuttevissare ! ;D<3<3<3



   suddig men whatever , DET SNÖAR SARA ! ;D jag gillar dig .....<3




FAN MÅSTE PLUGGA SO NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUN ;'(



                                        GODNATT !


Kommentarer
Anonym säger:

hah vadå tuttevisare? ;) du skulle inte lägga in videon din bitch! :D

2009-11-06 | 12:29:10
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/
Anonym säger:

TA BORT BILDEN OCH VIDEON :((((( hahaha hämnas annars!!!!!

2009-11-08 | 00:57:36
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback