nu får ni alla svar på era frågor ;)

nu kommer ni få era svar på frågerna ! har inte fått så jätte många frågor men det är ju i alla fall någonting att svara på !



fråga ; hur kommer det sig att du och stina började umgås så mycke igentilgen ?

svar ; jaa . jag vet faktiskt inte ,men jag tror jag aldrig insåg hur underbar människan är i . men det är skönt att ha en vän som hon ! älskar henne grymt mycke iaf . och de kan INEGN ändra på !

fråga; hur kan det komma sig att du inte har nån kille så söt som du är?:) eller jag menar du har ju inte skrivit om nån så ... ja;) jag tycker du är snygg som fan ;);)

svar; hahaha . tack för komplimangen ! ;D jaa det undrar jag med . men håller dock inte med om att jag är snygg&söt ! men nog saknar man nån som man kan ligga och krama om kvällarna ! hehe ;D

fråga; är du oskuld ?:p

svar; ja :p

fråga; spelar du farmville?

svar; hehe ja . i löve it !

fråga; äre kul och blogga ?

svar; jaa asså faktiskt är det overhört kul att blogga . jag tycker väldigt mycke om det . asså när folk vill lixom lyssna/läsa vad jag gör om dagarna och hur jag ser ut om dagarna !  ja så jag gillar att blogga väldigt mycke ;)

fråga; hur länge tänker du forsätta blogga ?;)

svar; vad jag tror och vill är ju kanske 2eller3år till . fast jag vet inte . jag menar om min blogg blir "jätte stor" eller ja ni fattar . då kommer jag givetvis forsätta ännu längre !


fråga; ditt favvo ämne i skolan ? mitt är matte ;D

svar; hk och idrott ;)

fråga; hur många har du legat med sötis?;) brukar du pulla ofta ? kan jag få en puss av dig nångång !?;)

svar; inga . men asså vafan har du med de och göra? usch vilket svin ! joo asså fan jag pullar varje dag+kväll , ååhhhhhh du kan ju göra det åt mig ... eller så inte !! njaa !


Kommentarer
Anonym säger:

hm, du är ju visst oskuld elr? :p

2009-11-17 | 20:57:31
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback