ska hoppa ner i sängen nu !

hejsan . nu ska jag hoppa ner i sägen ch sova på en gång har ju förfan skola imorgon . dessutom börjar jag klockan 8.15 så måste stiga upp tidigt ;) imorgon fyller min lilla prinsessa år . stina blit fjortis ;D men imorgon ska vi dra på disco med julia'l emma'n matilda'p olivia'h emelie'm hanna'ek beda'g cissi'h . och såklart jag och stina dårå ! hahaha vi tänkte röjjjjaa hela skiten . nejnej långt ifrån och  och sara ska kanske också med men hon ska på begravning så förstår om hon inte har ork till att gå på disco ! men hoppas det går bra för henne . usch hatar när nån/något dör ! nu får alla hålla tummarna att det går bra för sara ! men sen så ska jag och hanna sova hos stina imorgon ! och jag slutar skolan halv 4 asså fyfan de gillar verkligen att ta livet av oss ungdomar ! nej nu ska jag ta och sova . godnatt mer er allihopa !


                    hihi bus ! :D


                  smile ;b  . sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback