söndag

hejsan idag vaknade jag att rebecca hade tagit hit carro när jag låg och sov !!!!!!!! sen så irriterade hon min och allt asså rebecca ! sen så ringde sara och frågade om jag skulle med till storheden med henne och joel och jag följde med ! bussen kom 15.12 från min så jag var tvungen att skynda ! sen så hade jag och sara fight hahaa .!
sen åkte vi där ifrån halv 6 och då for jag till stina ! vi gjorde en flummig video , eller det skulle bli en men det blev  två för sara ringde mitt i inspelingen så då stängdes allt av ! hahaa *suck* nej men jag menar hur kunde hon veta så ja ! men är just nu ny duschad och rakad .så ska sova snart eller spela kort med syster !



      haha bara för att jag ska sova snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback