dagis fest ;)

hejsan allihopa idag har jag vart på dagis fest det var kul och sådär . men fan va ungar kan vara vilda ;o helt otroligt  aja ung&dum . btw så tänkte jag ta och berätta om min dag ;)


jag åkte till pappa och möte upp han och anya och sen följde jag dom till dagis för vi har idrott bara i närheten så det passade prefekt . sen så cyklade jag iväg till idrotten och där hade vi konditions test men jag kunde inte vara me för jag är ju fortfarande lite sjuk ! gillar men ändå hatar jag det ! jag behövde bara gå runt ett varv och kolla ifall någon fuskade heheh  . ganska kul ändå sen så hade vi spv(språkval) det var rätt chill för diana läste bara ;) det gillar vi (y) sen så hade vi so . tror ja hmm .... jo det tror jag kommer int ihåg va hade vikarie så det var chill och 8a hade också det så vi alla flummade omkring ! efter två dryga timmar så slutade vi (14.00) då cyklade jag till stan för att möta sara och vi träffade lite folk sen så for sara hem då träffade jag sara-marie en vän som jag har känt i kanske två år nu . en väldigt gullig vän ;* sen snackde vi lite och sen for hon&jag åt skilda vägar . då for jag till pappa för att åka till festen på dagis . jag klädde på anya och poo lagade mat för alla mammor/pappaor skulle ha med sig mat . så det fanns mycke gott&blandat . sen traskade vi iväg till dagiset . efter det så gick vi till coop för jag skulle köpa mulltivitamin dryck *mums* i love it . och nu är jag här !



haha det sjöng massa barn visor , i den sången skulle man krypa på golvet ! ;)


                 hahhahah . typ förvånad anya !♥


              anya leker med sin lilla häst svans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback