hos pappa nu !

hejsan allihopa nu är jag hos pappa . och leker med anya var ett tag sen jag var med henne "hel dag" . men just nu är hon mäst grinig , men jag ska bara blogga lite och sen ska jag ut och leka med henne :))

                                               nu kommer lite bilder iaf kul va? ;)



                        
                                                       en dag i skolan ;)

                        
                        
                                                     välkommen hösten ! 
                        
                                                    stina har ritat ;)

                        
                                     och detta ska föreställa långa och goda bacon .
                           men när det är min bror som skötermat lagningen så blir som
                                                    såhär småa och äckliga ! 
 
                       
                       
                                      tack stina och hanna för en svin äcklig tårta
                                              ( det ska föreställa en snopp ) ;)
                       
                       fast det gjorde inge att den var äcklig för då lekte vi istället ;)

                       
                        
                                                  svamp mössa ;)
                       
                       
                       
                                       galllllet . men du är så älskad så !
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback