regn usch !

hejsan . det regnar nu ute och anya ville inte gå ut och leka så då leker vi inne istället men hon sover nu . iaf så sitter jag vädigt nära ballkongen och jag anskyr när trägen gungar så´mycke för jag tror allid att dom ska falla på mig hahhah . jaaa asså jag tror jag har livlig fantasi ;o sånt är livet men jag ska iaf snart till stina för vi ska dra och sola ;) i love it . matildap ska kanske också följa om hon har pengar och ids . sen så iaf imorgon börjar jag klockan 10 ähh fan nu orkar jag inte skriva nå mer nu kommer en video :)



                                   
                                        fan va mörkt det var !;o ajja hahhahh elins dag!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback