stina gästbloggar !;D

hej elins blogg och hennes söta läsare ! stina här ! idag har jag vart med elin och daniel.h . vi tjillade hemma hos mig , vi bara tog det lungt ! sen gick vi till ålderdomshemmet ! elin moderkaka jobbar där ! elin följde med hennes mamma ner till källaren dom skulle göra nå där nere ! P.S elins mamma heter åsa . jag och daniel satt på en bänk där inne och väntade på dom . jag blev lite hög då kom en kvinna från personalen och frågade vem vi väntade på . elin hade tidigare läs på en skylt där det står vilka våningar de äldre bor på , då läste hon GOTA HARILA (hennes mormor heter götaharila) när elin och hennes mamma var nere i källaren kom en tant då som ssgt och frågade vem vi väntade på och då sa jag . vi väntar på gota , gota harila eller nej jag menar göta harila då sa tanten ; men hon ligger ju och sover där uppe ! ;s och jag bah; nej hon är nere och byter om med hennes dotter vi ska vänta på dom , vi ska ju gå till coop ! då sa hon; jaa ..... jaaa..... och sen gick hon ! sen efter ungefär 5min kom hon till baka och sa ; har inte åsa kommit än ? hahahahha så hon fattade det var fan tur för jag gjorde ju bort mig ! ;o det var allt jag hade att berätta om den här gången , så bli förfan inte hög då går det snett kan jag ju tala om ! 




                  btw jag ska sova hos elin . yihpie !         


                                  elin tar tempen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback