tjolla hopp !

tja allihopa . nu har jag vaknat för cirkus 2timmar sen ! igår uppdaterade jag inget ! det var för att jag hade så jävla ont i huve . så jag gick och la mig klockan 21.45 det var så skönt att sova och allt . men nu ska jag fara med mamma på affären ;) coop forum . idag har hon också köpt en ny bil den så jätte fin ;)
sen så är allt bra med mig , just nu iaf . ska sanrt göra en ny design eller ja håller på att göra en men den är inte färdig ännu ;) och jag håller på att spara pengar till en dator (bärbar) så då kan jag blogga i skolan ;) kul va? sen så ikväll ska jag vara med amanda och några andra ! bloggar ikväll för hoppning viss !





hahaha godmorgon (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback