God morgon !

hejsan

igår så var jag ju med stina och robin som sagt , vi drog till mig gör jag skulle ta på mig varmare kläder , det är ju svin kalt ute nu för tiden , men konstigt det är höst sen drog vi in till stan , och träffade massa där , bland annat ewe&moa , dom hade varti i stan sen klockan 15.00 på dagen till typ 22.00 ,vilka brudar asså ! menmen , sen gick vi till kiosk piraten och där träffade jag min syster rebecca ! och hennes kompisar , sen efter att ha varti i stan typ i två timmar så for vi till örnäset igen , när vi var på väg hem var dte några idioter som börja jaga oss ! ;o de sprang ut tre killar ur en bil sen sprang dom efter oss , dom var väldigt nära stina , men vi hade ju cyklar så det var lungt ! och sen for jag&stina hem till henne och robin drog efter ett tag drog jag ,med !

detta var min galna kväll !


Kommentarer
stiina säger:

hihihi,men jag är ju farlig å jag har ju inte lite backupppppppp såå aa (A)

2009-09-06 | 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback