God morgon !

hejsan alla söta solstrålar ! :)

har ni sovit gott ? i have . whatever jag tänkte vissa lite bilder också . asså från igår dagen och dagen innan det , men idag ska jag iaf vara med stina daniel & abbe , bästavänner !<3 iaf igår kväll hade jag svin tråkigt försökte få tag på emelie men hon svarade inte , dum unge . skojja sötis ! <3 hihi älskar mina vänner . idag ska jag och daniel sova hos stina , kanske vi ska prata med henne först ! men igår efter begravningen for jag/vi hem (jag robin & rebecca) jag sovde lite och bara tog det lungt man blir trött när man gråter , iaf efter att ha sovti så for vi till pappa och käkade sen middag . med stig chriter & stefan och såklart pappa poo rebecca robin & anya ! <3
sen var jag med alina sara och daniel ! <3 vi cyklade runt också . whatever ska inte skriva så mycke mer nu , pössss ;* vi hörs sen ! <3


                                
                                                         efter begravningen ! 


                                
                                                           efter begravningen ! 

     
                                
                                                                 innan utgång ! 

  
                                
                                                              innan utgång !

Kommentarer
EBBA säger:

sötnos! :)

2009-09-19 | 18:26:43
Bloggadress: http://ebbatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback