hos matilda !

hejsan , asså förlåt för världens dåligaste uppdatering ! whatever nu är jag hoos matilda.r med amanda.b mina snyggingar , tyvär kan jag inte lägga upp nå bilder för jag har ingen usb kabel ! men jag lovar att uppdatera mycke imorgon , eller ja iallafall bilder också , men nu ska jag inte skriva så mycke mer men jag ville bara säga att jag fortfarande lever . amanda är lite sömning så jaaa vi får hoppa på henne om hon somnar HHAHAHAHAHAHAH detta blir skojj ! ja som ni kanske förstår så ska jag sova här ! jim kanske ska komma och se film med oss & så kanske kommer några fler ! men ni ska vi se harry potter , pusssssss ;*





                                                   GODNATT !<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback