anya kan säga chilla !

hejsan idag har det inte hänt så mycke har bara tagit det lungt åde ! har dock varit på gården med stina . ganska så nice ! igår så lekte jag med anya då jon badade hon var ur gullig . men vet ni !? haha det är sjukt jobbigt att man ALDRIG hinner ta bilder då hon är ur GULLIG haha det stör mig in i fasen :o men hon är alltid söt så de spelar ju ingen roll ;) och imorgon då du stina haha . vi ska vara med  M.r hemliga haha nu tänker ni ! " hmm vilka? och vad ska dom nu hitta på" ;)

men imorgon har vi PROWW och jag kan typ ingenting , men haha vet ni !?!? haha de var mycke sånt idag " vet ni vad" iaf jag är i en spec grupp typ haha , och så när de är prov så får man inte gå för susann förens man har fått MINNST G och det suger samtidigt som de äger för då får ju jag godkänt ! detta är i svenska som vi har prow !  sen på torsdag har jag ytligare ett prov i Fysik , haha kan typ inte där heller ;/ well ska se HOLLYWOOD FRURAR nu med supersyster ♥







           hihi blöjbarn ;D sötiz !



  aw lilla bebis efter hon hade badat !


   anya idag haha hon ser ut som en kille , haha sötnosen juu !


     idag !


       okej.....?


  stina&elin today !


      höhö facelooooook


   en sista bild på mig&emma'o loveu !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback