är på lite bättre humör nu !


 syster and moi ♥

hejsan allesammans ! , nu försöker jag bara att inte tänka på de tråkigheterna som har hänt .men de är ju klart att man bara tänker på de nästan hela tiden allt påminner lixom om henne ! och samtidigt låter det ju sorligt att man inte VILL tänka på henne , ja ni kanske förstår hur man menar . mina nära vänner gör iaf de ! well, idag kommer stina min fina♥ hem hon har varit hos hennes faster så för mig och henne blire gården ikv tror jag iaf om de inte blir ändrade planer . de kan ju hända nu när de är påskloooov ;) haha . men igår kom somsagt poo&anya hem ! har längtat så jävla mycke efter dom ! så idag blir det att leka med anya ett tag innan middagen ! annars är nästan allt bra med mig ska försöka hålla min blogg så aktiv som möljigt just nu tills begravningen iaf ! sen efter den (asså nårga dagar efter åt) kommer jag börja blogga igen , men det fårstår väll ni med att man inte orkar blogga under sånna tråkigheter , närkoppen är som svagast orkar man inte sitta och skriva på ett tangentbord hela dagarna ! så när begravingen är så kommer jag INTE att blogga det blir nog 2-3 dagar efteråt som jag kommer börja igen !


               härligt väder i norrland ;)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback