har tagit ett varmt bad !

hejsan allesammans ! är allt bra med er .. ? okej bra de då är inte på så bra humör har så förbannat ont i ryggen ;( och tänker på mormor hela tiden </3



men iaf imorgon är de skola och de suger på samma sätt som de är kul . eller asså jag trivs rätt så bra i skolan , haha älskar att kaxa med lärare fast på skojj ibland men ibland är det med våld vilja och vasselin ;) har tagit de ganska så lungt idag ! har bara varit på gårdeN åde , helt ok :) har inte så mycke mer att säga men bilder kommer såklart . meningslöst att ha en blogg om man inte vissar bilder på dagen asså hur den har sett ut ! tycker de är synd när de finns folk som bara tar bilder från googel ! *suck*  men ska snart sova åde :)




  johan&herman idag på gården :)<3


     hahah yeeeeeeeeeey . mitt sköna bad juu ;)


 vet att jag kan vara lite små taskig ibland eller rätt så
ofta , och kritisk . men jag säger bara vad jag tycker är
det inte så man ska göra ? jag har blivit lärd att säga  
 vad man tycker och ibland tänker .
 men du kanske tar det på
ett annat sätt som jag säger de på .
det jag försöker säga
är att jag vet inte riktigt vad jag vill/tycker det är lite
si&så ! men en sak som jag vill att du ská ta vara på är
att du är min bästavän . och inte ta allt så seriöst och
spän av . relax ! jag är osäker på hur jag ska beteé mig
vet inte riktigt vad som gör att du tar de illa och inte illa
men vill iaf att du ska veta att jag aldrig vill förlora dig
spelar ingen roll vad . du är underbar ! christina min fina
du är speciell . på alla olika sätt . det är därför du är så
jävla underbar . you make my day honung!♥


   at school today !


    johan&elin! love you vennen !♥


mina vänner ! stina . aldrig utan dig du kanske inte tror/vet
hur mycke du betyder . forever and never whitout you♥


Kommentarer
stina säger:

haha vacker som jag är :D älskar dig mest honung!<3

2010-04-15 | 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback