kåbdalis !

Hejsan alla solstrålar !♥

Idag har jag varit i kåbdalis med Rebecca och pappa!vi var tvungen att stiga upp 06.00 ungefär för bussen dit gick ju 07.30 och gissa om man var trött , hihi jag fick ett par nya pjäxor av pappa tack så himla mycke !♥ när vi kom fram var klockan 9.20 och bussen hem gick klockan 4a det var ganska så nice där eller ja de var svin kul förutom att jag börja gråta svin mycke i backen haha var svin rädd och de var as hemskt ! :p men de var brant som satan och jag har tydligen blivit höjd rädd och de var glas halt i backen ! så de var nog inte så konstigt att jag börja gråta . hehe i mitt fall var de inte konstigt ! och jag hade sjukt ont i fötterna för jag spände HELA kroppen speciellt fötterna för jag var rädd åde ! kunde inte slappna av en enda sekund för jag var så rädd ! och sen då vi kom ner åkte vi i typ sitt liftarna och de var de förfan värt ni förstår inte hur kul de var hahah ;) vi hade iaf de trvligt och vi åt mycke hehe . vi fikade första gången klockan 11.00 då hade vi åkt 2 gånger i backen ! vi at middag klockan 14.00 ungefär ! sen åkte vi mer sen så ville jag inte åka nå mer på hela dan för jag var rädd och spände mig så mycke ! så då gick jag till värme stugan och chillade sen efter ett tag kom pappa&rebecca ! då gick vi till resturangen och åt glass och vatten ;) DÅ började after skin ! och de sög för dåskulle vi fara men jag ville va kvar haha ;) det var en SVIN snygg kille där majjjooww ;) 

Sen ikv ska jag vara med Daniel och Stina. skriver mera sen, puussssss



      i still liften !



    syster . ily !



  dom uppträde på after ski !


    i sitt liften , typ hej !'




  rebeccas . mina och pappas ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback