johan&petra!

kära blogg . haha nej

hejsan allesammans har dygnat idag och ska snart till stina för sen ska vi fara och säga hejdå till totte♥ han bor ju i sundsvall så . men det är de som kommer att hända , men i lördags var jag som sagt på brölopp som ni inte vet haha ! men de var jag det var min kusin som gifte sig . pappas tvillingsysters barn ( faster ) (kusin) haha va onödig jag är .. men iaf och de var ganska länge men de var rätt så kul . de var jävligt fina iaf !!!


här kommer de in noomi är först . också min kusin!


petra&johan!



igen!


anya i sin ur gulliga klänning!<3


anya&elin!




anya väntar på maten haha :D


ALKOHOL :D!!!!!!!!!!!!


<3


sen busade vi omkring!:D


anya poo&pappa !:)




noomi sjunger jätte fint!


:D


sneaky! ;)


älskar er !<3


lite tårta skadar inte :P


Kommentarer
moaa säger:

haha omg jag känner hon xD bott granne med hennes pappa så vi har umgåtts :D söta alla är!

2010-08-04 | 10:44:02
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback