yeah!

hejsan allesammans . hur är de med er ? med mig är allt bra förutom att jag är ganska förkyld och de är ju inge kul när de är skola .. men jag har halsduk hela tiden så de är lika som om jag skulle ligga i sängen hela dagarna haha ! ni vet inte hur mycke jag längar tills jag får mitt gym kort alltså . då ska de bli FÖRÄNRING på riktigt . man kan bara om man vill så är de bara eller har jag fel? :O men iaf denna dag har de inte hänt typ nå bara skola om vanligt sen for jag till stan en sväng bara fort . sen donken men week&baby! efter de kom hannas pappa och hämtade oss (skönt!!) haha var jätte trött . dom skjutsade oss till stina men hanna åkte vidare hon skulle typ hem och diska haha!! hon är som en liten mamma kan man lungt säga !  tror ni att hon kommer att passa som mamma? hon vill ju ha 5barn så . aa nu sa jag de de är hannas dröm att få 5barn haha ;) ska gå och prata med mamma nu ett litet tag om spanien ooooh vad kommer hända nu jani klura på de ni ;) elskar att jevlas :D

sitter och sjunger förfullt just nu ....:)


haha så kan man också se ut ?


sjunger!


smile :D


"flört" ...eller så inte :P


mitt halsband jag fick av mamma&pappa i
konfa present 2300:- ÄKTA GULD :D
tro hopp&kärlek 
tack♥






p e a c e ! !

de kommer komma en bättre bild på mitt halsband senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback