1 DECEMBER 2010!

hej bloggen!♥

idag har de varit en helt vanlig skoldag ! vi slutade 15.15 sen for jag en snabbis till stan med matilda&emma . vi kollade runt osv . sen kom matildas mamma och hämtade oss sen skulle jag vara barnvakt till  anya de gick bra . matilda kom sen och lekte med anya ett tag ! nu har jag varit hemma ett tag och ska snart se ett avsnitt av nånting! men får se vad de blir  . imorgon börjar man 10.10 skönt men måste vara på att jävla fitt möte med hans&mamma imorgon åh !! klockan 10 men de går säkert bra ! ska slänga in lite bilder åde ! ha de bra <3






lyckades jag med att vara fjortis på halloween? ;)






i helgen !







tror ni jag garvade mycke ? ;) ni som känner mig vet hur mycke jag kan skratta åt typ ingenting :D aw så jävla söt matilda !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback