Day 03 – Your parents

pappa . göran westling! heter han och är 49år gammal och jobbar på ssab och tjänar feta kääzz! pappa kan vara väldigt bestämmd och hård . men de har han lärt mig mycke om igenom åren så de är väligt positivt men samtligt inte . han är oftast glad och skämtar ganska mycke . han har brunt hår och är ganska lång  han är ofta trött som jag!! han lagar jätte godmat . han har bara ett öga som han kan se med för de hände en olycka när han var yngre ... pappa kan man prata med om ganska allvarliga saker om nån tex skulle spöa mig så far pappa i taket och in i bilen , gasen i botten och letar upp den som gjort de haha . nej men han säger att han skulle göra de ! men vet inte om han skämtar eller inte , men han låter väligt seriös iaf . pappa gillar saker som har en motor . skotrar moppar mm . sånt gillar han att leka med på fritiden annars äger han och poo (hans fru) en egen resturang som de har haft nu i typ 3veckor inte alls länge men de är framgång och om de går ännu bättre för dem så kommer jag kunna sommar jobba där PERFEKT ju ! typ ta en dricka när jag vill ohh så skönt de skulle vara . haha jag kan bara tänka mig stå där och servera mat . HAHAH jaja . pappas mamma och pappa är döda farfar dog för kanske 3år sen och farmor för mindre än ett år sen . han har 6syskon en tvilling syster de är jätte lika varandra hehe konstigt ;) han gillar att resa mycke och se världen . och han gillar daim glass jätte mycke och


de här var en söt bild på pappa ;*

mamma åsa harila! de är min mamma och hon är 50 år gammal jobbar på ett ålderdoms hem och gillar att vara ute och gå och gymma , mamma och jag kan nästan aldrig diskutera saker och ting för vi pratar bara i mun på varandra och vi kommer aldrig fram ttill ett gemensamt beslut men de är så när folk har olika åsikter óch tankar . mamma tycker om choklad ,nötter och  att cykla . mamam älsakar som sagt att motionera, om hon inte fick göra det tror jag att hon hade blivit tokig. min mamma är väldigt snäll och vill alltid ens bästa. hon är himla bra med andra ord! love u mami ♥


styv mamma poo wesling! de är pappas fru och de har varit tillsammans i 9år . de har ett barn tillsammans anya heter hon vilket ni säkert visste . poo är riktigt snäll , hjälpsam och trevlig ! hon gillar att städa när hon inte är trött annars är hon mästare på att laga mat kan jag lova er ! ohh de är ju så gott . hon är ganska kort och har svart hår . kommer ihåg hur glad jag var första gången jag träffade henne de var i sthlm ! :D


pappa poo&anya

älskar er lika jävla mycke♥


Trackback