hej

hejsan allesammans! :D

åh vad jag har saknat att blogga gud de inte snat hur mycke jag har saknat de men jag kan bara blogga när jag är hos pappa för min dator har ju som sagt virus samma som de kissie har på hennes rosa laptop , inte så intresant men nu vet ni de ;) haha ska iaf snart fara till stina och väcka liv i henne och träffa hennes bror . SAKNAR HAN SOM FAN! så jag ska först möta upp daniel han kommer och hämtar mig så de är skönt , men nu ska jag borsta håret sen kommer han ! och moa jag har virus så jag kan inte blogga ! :/ i miss you bitch!




mitt namn är blomma!

Kommentarer
Sara säger:

sv: Jag vet inte, de var ju mami som köpte den men jag kan fråga så kan jag ringa upp dig sen, ringer ikväll typ:D pusssss!

2010-12-27 | 14:29:24
Bloggadress: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback