HELT RÄTT!

NYTTIGT ATT LÄSA!!

de här med den där JÄVLA jimmie åkersson ! är de bara jag som hatar han av hela mitt hjärta , fast jag måste verkligen hålla med om vissa saker tex : att dom inte kan komma hit och tro att de är dom som bestämmer MEN bara för att tex 20% av invandrarna gör allt fran a-ö betyder de verkligen inte att ALLA gör de vilket den där jävla jimmie säger ! sen har de också kommit ut en rasist sida , men tänker inte säga va den heter! iaf jag har aldrig varit emot invandrare med när de går över gränsen och tror att de kan behandla folk hur dom vill , nej då går de över styr! jag tycker också att vissa invandrar män vore visa mer respekt till oss svenska kvinnor/tjejer jag kan ta ett exempel : ibland när jag brukar åka buss med mina vänner till storheden eller bara nånstans har de varit en blatte som är kanske 30-35år och han ska alltid sitta och fråga vart man bor vad vi heter att vi är söta osv . så bad jag honom gå och sätta sig nån annanstans att vi inte ville prata med han , han visade fingret och blev typ svin sur . och sen har jag också hört att en tjej ville ha hjälp att komma in på lk(lulekalaset) så hon fråga tre blatte killar om hjälp men de drog in henne i en gränd och våldtog henne men jag vet inte om detta är sant , men sånna här fall har förekommit! och de gör ju att vi tappar stor respekt för blattar/invandrare MEN som sagt detta tyder ju inte på att ALLA invandrare gör de . alltså detta är helt sjukt hur man kan sitta och säga att alla gör de när de inte ens stämmer . detta är vad jag tycker !och en stor bloggaren desireé (dessie) nilsson gjorde verkligen ett bra inlägg om bomb attacken som har hänt i sthlm ! och jag håller absolut med henne !!



hennes inlägg :

Allt som har hänt i Stockholm med bomben osv. Har väckt oro hos många.. Jag är livrädd att något mer ska hända, något ännu värre. Jag sitter hemma själv nu och oroar mig för minsta ljud och kollar ut genom fönstret så fort jag hör något..


Men det jag stör mig på är att många skriver ”UT MED PACKET” och anklagar invandrare/muslimer. Och jag blir så sur, på allt. Jag tycker inte att man ska dra någon över kanten. Det är inte någon blattes fel att det här hände? Det var en allmänt störd människa. Man är inte frisk om man gör såhär. Men det hade kunnat vara vem som helst. Just bara för att han var muslim eller kom från ett annat land behöver man inte skylla på resten av Sveriges invandrare? Jag tror att dem är lika rädda och häpna som vi är, ingenting de precis skrattar åt?


Sverige har alltid varit ett neutralt land med bra resurser, och att det här hände är historia i Sverige..Men tycker verkligen att det är synd att peka ut invandrare just för att det här har hänt. En idiot gör inte resten till idioter.


i sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback