tråkig lördags kväll !!

hejsan allesammans !

hur är de med er då? men mig är allting på topp ! ska snart slå på en film men först tänka jag berätta lite om min dag ! jag vaknade med stina i sängen brevid mig , hon sov fortfarande men jag väckte henne och vi hade ganska brottom eller jag iaf för jag skulle få skjuts till hockeyn av en kill kompis . så jag sprang till coop sen åkte vi till hockeyn !  vi räknade match program osv ! men efter matchen var de meningen att jag skulle vara med stina men gården var stängd och så orkade inte stina dra ut ? :P så har bara varit inne nu ikv . inte speciellt kul emn vad ska man göra lixom ! men ska slå på en film nu jag bloggar mer imorgon för imorgon äre SSAB dagen wohoo ! träffa SNYGGA lule hockey spelar ;)

föresten tykcer ni att jag ska ha en frågestund ni bestämmer , för förra gången gick de inge bra med de så bestäm ni ! ;) välj rättt!!!




tråkiga jävla cam bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback