AJ !

hejsan sötizar , nu har typ de flesta s*x eller myser med kompisar medans jag sitter här och har as ont haha kan inte ens sminka mig nu ( drygt) men har lite underhåling iaf sitter och snackar med joel på msn . alltid lika snäll ;D men iaf isag har jag varit med syster på storheden hela förmiddan ! sen for jag till hanniball haha och åt tacos (hon kom hem igår från thai) hon bor precis brevid mig så de passade perfekt . sen efter ett tag kom stina och var med oss och vi läste eller ja hanna läste högt för oss alla . kropp&knopp ! haha de ägde ;) sen skulle stina hem och då ville jag hem till mami också ;p min dag idag 



ha en forsatt trevlig kväll !♥ 




glömde lägga in denna bild på älsklings matilda ! <3



imorse ! ont . har dessutom fått ett sår nu som nu ser !



                        stina&hanniball<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback