kass uppdatering jag vet ..

lite bilder åde kommer nu ids inte skriva så mycke men , idag så väckte sara mig och ville att jag skulle med till storheden , men jag ville sova vidare två timmar så jag somna igen , sen ringde hon igen och då var det banne mig bara att stiga upp hon ides inte vänta mer hah . ja då åkte jag till stan osminkad åallt och möte henne där. vi orkade inte fara till storheden så vi hängde i stan isället ! hon gjorde hål i läppen åde , det blev as snyggt sen så nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar ! sen blire gården med stina min fina♥ ska börja sminka mig nu åde ;D

 


                simon och daniel på matten ;p


                   börjar ju få lång håret ;D


mitt annsikte har blivit mycke bättre nu efter att jag får äta
medecin men får inte använda foundation eller smink ur huve
taget men det sket jag i där , det var ju fredag så , men ingen 
founda hade jag iaf !



               ego


        lite kul hade jag på väg till skolan!


 igår kvällen outfit till gården ! ;)'


 samma här :)


 och där for nålen igenom saras läpp ;) haha hon hade 
         as ont efteråt stackarn ;'(♥

            
          


Kommentarer
Anonym säger:

ööh,du har inge långt hår men ditt hår är as slitet du vet väl att om du går till en frisör nu så kommer dem ta av as mycket av ditt hår så dem kommer typ ta av 1,5 dess.om man ska ha långt hår ska man klippa sig as ofta.

2010-02-20 | 19:04:12
Anonym säger:

TA BOOOOOOOOOOOOOORT

2010-02-21 | 14:29:39
sara säger:

TA BOOOOOOOOOOOOOORT

2010-02-21 | 14:29:51
stina säger:

HAHA! fyfan va omogen,brinn i helvetet subba

2010-02-21 | 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback