middag med stina&totte ;)

hejsan idag har det varit skolan och massa annat . sen idag så ville jag och stina göra egen middag och tänk för de gjorde vi . vi var snäll och lät totte käka också så vi trallade till coop och köpa de vi behövde och vi gjorde pannbiffar med sås och nå potatis saker haha vete fan va de heter well det blev skit sammrigt och alla blev nöjda ;)



och vi busade rätt mycke hehe alltid lika kul . nej men vi hade iaf jätte trevligt och snackade en hel del skit mohahah .en MASSA bilder kommer komma haha de kan ni slå er i baken på ;) nu så händer inte så mycke mer ska hjälpa min syster och mamma att flytta på massa saker imorgon så ska de komma några som ska tapetsera(stavning) kommer bli ur snyggt iaf . hehe eller vet inte för har inte sett tapeterna :)



well nu ska jag ladda bilder ;)

 


leker som ett barn i snön ;)


tjuven snodde min mobil hihi älskar dig !


maten lagas i full rulle ;)


 haha totte verkade hungrig eller vad säger ni ? :)


ville ta kort på nån random snubbe
 ; wiliam smori haha vilket namn ;)


stina gumman ;*♥


totte gubben ;*♥


VARNING! han bits ;o
haha sötnos ! :)



snyggingar ! mums mumms och stina !
 äter upp er båda ;)<3


om 5år totte ;)
stina rita ;D


haha ja ni vem kan denna unge man vara !
jag rita den haha erkänn ful ;)
de ska iaf föreställa stina och den hemliga mannen
bara stina som vet vem ;D


mohahha stina dröm man ska se ut såhär ;D
erkänn snygg aa enligt henne då .
själv föredrar jag svennar tror ja ;D
de är alltså en neger typ ;)



aa ni ser vi har hunnit med väldigt mycke idag/ikväll ;D
ska sova snart godnatt :)


Kommentarer
stina säger:

HHAHAHAHHHA OMG!! kul att jag ser ut som en jävla gris;D

2010-02-09 | 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback