ett litet misstag ;)

chacha bloggen . idag så skulle jag precis gå till skolan 07.45 men jag ringde stina först och kollade om hon hade vaknaat och de hade hon och hon sa att vi började 9.40 så de var bara att hitta på något att göra . och de fick bli bloggning för de är ju så kul så de passade prefekt , men jag ska möta stina nu klockan 9.00 tror jag , sen längtar jag tills b-draget kommer för jag måste köpa skin vantar och mössa! men blev lite sur nu för en vecka sen cirkus , för jag hade hittat en mössa som var skit jävla varm och ur läcker så skulle jag gå och köpa den 2dagar efter jaa va är den inte då . joo såklart slut . jävligt irriterande och de skulle tydligen inte komma in nå fler :@ well well that's life . men nu ska jag vissa er min outfit ;) kul va ? 


            
                  Dagens outfit 

       hals duk ; mormor har gett mig !
        peace t-shirt från H&M; 99 kr
      ljus blå adidas kofta ; thailand 400bath
            vitt linne H&M ; 70kr
       mjukizz byxor svarta ;cubus 149kr
               




                                facelook !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback