ska dra ut snart ;)

hejsan . nu har jag nästan fixat klart mig sen ska jag ut och glida :) haha ska käka på matstället med stina , fett feta vi kommer bli mohahah skoja ;)


                 min skit hög . älskar dig !


anya poes ! "looolloooo" anya säger så då hon gör poesen hehe ;)


     ville också göra den poesen ! igår på sub&co i town !


                          haha ?!??! vad gör vi ?


                          shopping<3 
                  vantar ; stadium 199kr
                  mens trosor ; lindex 15kr
tendare (inte för att jag behöver med bara för att ! random ställe 10kr
                      puder sak ; H&M 30kr
                älsklings godisarna ! blågåsen 10kr


stina shoppa också ! orkar inte skriva allt med
de kommer från H&M gina cubus och random ställe


                hahah ;)


                         haha stinas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback